Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

-imię i nazwisko,

-adres e-mail lub adres do korespondencji,

-nr telefonu,

-wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,

-data zakupu oraz wystąpienia wady

W przypadku odebrania uszkodzonej przesyłki szklanej, dodatkowo dołączony powinien być formularz uszkodzenia towaru, który sporządza kurier danej firmy przewozowej w dwóch egzemplarzach, po jednej dla każdej ze stron. Zalecamy sprawdzenie zawartości i stanu zamawianego przedmiotu w obecności kuriera.


2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu/paragon.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

KUSHAZE BONGS Arkadiusz Wałkiewicz

Łęg, ul. Polna 12A

55-220 Jelcz-Laskowice


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

 

KUSHAZE BONGS Arkadiusz Wałkiewicz

Łęg, ul. Polna 12A

55-220 Jelcz-Laskowice

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Pamiętaj, że towar nie może być wcześniej używany do palenia czegokolwiek.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl